Back

Dołącz do
Akademii Managera!

Odkryj nasze techniki pracy, rozwijaj sieć kontaktów i pogłębiaj swoje umiejętności w profesjonalnym środowisku szkoleniowym.

12 spotkań na żywo

Pre i post testy

Program w oparciu o aktualne trendy

Dostęp do zamkniętej grupy na Facebook

Certyfikat po zakończonym kursie 


 

LP1

Dlaczego warto wziąć udział w kursie Akademia Managera:

Przykładowy Box
!
Szeroki zakres tematów
Kurs obejmuje szeroki zakres tematów – od komunikacji i wyznaczania celów po zarządzanie konfliktami i budowanie autorytetu. Jest to idealne rozwiązanie dla nowych i doświadczonych managerów, którzy chcą kompleksowo rozwinąć swoje umiejętności.
!
Monitoruj swoje postępy
W ramach kursu uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe, w tym pre i post testy do monitorowania postępów. Dodatkowo, zyskają dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku z prezentacjami i nagraniami po każdym spotkaniu.
!
Certyfikat
Po zakończonym kursie każdy uczestnik otrzyma certyfikat, który potwierdza udział w kursie oraz zaangażowanie w rozwój swoich kompetencji.
!
Cenione umiejętności
Program został opracowany z uwzględnieniem obecnych trendów i wymagań rynku pracy, co sprawia, że umiejętności zdobyte podczas kursu są aktualne.

Daty i czas trwania kursu:

Cena kursu

  • 4000 zł  + VAT*
  • Cena kursu dla klientów z pakietem GOLD/ GOLD+ i klientów Kancelarii Staniek&Partners: 3500zł + vat

*Usługa zwolniona z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych.

Program kursu

Moduł I umiejętności interpersonalne w biznesie

  1. Jak budować autorytet liderski?- krok po kroku
  2. Skuteczna komunikacja jako klucz do sukcesu
  3.  Asertywność – czyli jak skutecznie wpływać na ludzi

Moduł II główne zadania managera

  1. Budowanie efektywnego zespołu
  2. Udzielanie informacji zwrotnej
  3. Motywowanie pracowników i wzmacnianie zaangażowania
  4. Rozwiązywanie konfliktów
  5. Delegowanie  – optymalizacja procesu pracy

Moduł III zarządzanie w pigułce

9. Zespół wielopokoleniowy – czyli jak zarządzać różnorodnością
10. Zarządzanie sobą w czasie
11. Zarządzanie emocjami – czyli well-being w pracy
12. Zarządzanie zmianą – czyli jak rozwijać firmę 

WYKŁADOWCA: Barbara Gańcza

Certyfikowany trener II stopnia, z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla różnych grup docelowych. Ukończyła prawo na Uniwersytecie Wrocławskim. Absolwentka studiów podyplomowych z kierunków: pedagogika, przedsiębiorczość i zarządzanie zasobami ludzkimi. Od kilku lat wykładowca akademicki we Wrocławskiej Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.

Wykładowca przedmiotów rozwijających kompetencje managerskie: trening i coaching managerski oraz komunikacja interpersonalna, prezentacje biznesowe.

dsfsfds

WYKŁADOWCA: Michał Dudoń

Wieloletni trener wewnętrzny w dużych korporacjach, manager praktyk. Jako kierownik biura zarządzał zespołami wielopokoleniowymi i wielonarodowymi. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu kompetencji przywódczych: motywowania zespołów, wyznaczania celów, rozwiązywania konfliktów i komunikacji nastawionej na rezultat.

Z wykształcenia logistyk (ukończył Łódzką Społeczną Akademię Nauk z oddziałem w Świdnicy ) z pasji- trener i konsultant. Absolwent Akademii „Bliżej” Centrum Szkoleń i Certyfikacji w Rybniku, gdzie uzyskał certyfikat trenera i wykładowcy. Wśród swoich grup docelowych ma zarówno kadrę instytucji publicznych (np. Min. Finansów, administracja uczelni) jaki i pracowników firm.

vgvgfgd

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

1. Dla kogo przeznaczony jest kurs

Nasz kurs skierowany jest do osób, które zarządzają zespołami: właścicieli firm, kierownicy, liderzy, managerowie oraz osoby, które przygotowują się do roli lidera zespołu.

2. Jakie kompetencje i umiejętności rozwinę dzięki uczestnictwu w kursie?

Uczestnicy kursu zaczynają od podstaw, by stopniowo rozwijać swoje umiejętności menedżerskie. Wśród nich znajdują się: efektywne komunikowanie się i ustalanie celów zespołowych, motywowanie pracowników i budowanie ich zaangażowania, rozwijanie asertywnej postawy, umiejętność dawania konstruktywnej informacji zwrotnej, rozwiązywanie konfliktów oraz budowanie i utrwalanie własnego autorytetu. Kurs zapewnia też praktyczną wiedzę na temat kluczowych narzędzi lidera, które uczestnicy uczą się wykorzystywać, by zwiększyć efektywność zarządzania.

3. Jaki jest format kursu?

Kurs składa się z 12 spotkań online, które odbywają się w każdą sobotę. Zajęcia trwają od 9:00 do 14:00, uwzględniając przerwy. Spotkania będą odbywać się na platformie ClickMeeting.

4. Czy potrzebuję specjalnego sprzętu do udziału w kursie?

Do udziału w kursie konieczne jest posiadanie komputera lub sprzętu mobilnego (tablet/telefon) z dostępem do internetu. Jednak zachęcamy do korzystania z komputera, który ułatwi w pełni korzystać z zasobów kursu. Na czas trwania kursu warto również zadbać o ustawienia dotyczące kamery i mikrofonu, aby aktywnie uczestniczyć w warsztatach i dyskusjach.

5. Kim jest osoba prowadząca kurs?

Kurs poprowadzi Barbara Gańcza – doświadczony trener z ponad 20-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w rozwoju kompetencji managerskich oraz Michał Dudoń – wieloletni trener, specjalizujący się w szkoleniach z zakresu kompetencji przywódczych, zarządzania zespołami wielopokoleniowymi i wielonarodowymi.

6. Czy otrzymam materiały szkoleniowe?

Tak, wszyscy uczestnicy otrzymają niezbędne materiały szkoleniowe, w tym pre i post testy, aby śledzić postępy w nauce. Ponadto każda osoba, która zapiszę się na kurs, otrzyma dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie po każdym spotkaniu zostanie udostępniona prezentacja i nagranie ze spotkania. Zamknięta grupa pozwoli również na wymianę doświadczeń między uczestnikami kursu poza jego godzinami.

7. Jak mogę zapisać się na kurs?

Prosimy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na naszej stronie internetowej lub skontaktować się z nami bezpośrednio, aby uzyskać więcej informacji.

8. Czy są jakieś zniżki lub promocje dla wczesnych zapisów?

Zachęcamy do regularnego sprawdzania naszej strony internetowej i subskrypcji naszego newslettera, aby być na bieżąco z wszelkimi promocjami i ofertami specjalnymi.

Cena kursu

  • 4000 zł  + VAT*
  • Cena kursu dla klientów z pakietem GOLD/ GOLD+ i klientów Kancelarii Staniek&Partners: 3500zł + vat

*Usługa zwolniona z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych.

INFORMACJE KONTAKTOWE

Witaj na stronie Akademii Podatków i Prawa!

WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

Masz pytania? Napisz do nas!

    Prawa autorskie: Materiały szkoleniowe oraz treść szkolenia są chronione prawami autorskimi.

    qwqw